Huisregels

Huisregels van onze vereniging

• Inschrijven en opzeggen schriftelijk/e-mail bij de ledenadministratie. Indien niet opgezegd is voor 1 september wordt het lidmaatschap automatisch met 1 jaar verlengd met bijbehorende contributie verplichting.
  • Bij verhuizing of een ander e-mail adres, dit graag doorgeven aan de ledenadministratie.
  • Bij tussentijds opzeggen van het lidmaatschap wordt de contributie van het lopende jaar niet terugbetaald.
  • De leden betalen een jaarlijkse contributie, waarvan de hoogte wordt vastgesteld door de algemene ledenvergadering. De contributie indien mogelijk overmaken op onze bankrekening.
  • Jaarlijks is er een algemene ledenvergadering.
  • Indien gewenst kunnen de statuten gelezen worden, opvragen bij de secretaresse.
  • Aanmelding voor een activiteit is niet vrijblijvend. Er worden door het bestuur verplichtingen aangegaan, die niet teruggedraaid kunnen worden. Afmelden voor een activiteit bij de penningmeester.
  • Bij aanmelden voor een activiteit waarbij kosten verschuldigd zijn, deze vooraf overmaken op onze bankrekening.
  • Wij maken gebruik van een besloten facebookpagina en een smoelenboek.
  • Wij hebben geen verenigingsgebouw maar huren ruimte. Wij gaan ervan uit, dat de leden de gebruiksregels van het gebouw respecteren en opvolgen. Het bestuur is niet aansprakelijk voor het verlies of beschadiging van uw eigendommen.
  • Deel name aan alle activiteiten is voor eigen risico.
  • Bij calamiteiten beslist het bestuur.
  • Wij gaan ervan uit dat de leden respectvol met elkaar omgaan.
Bij handhaving van deze regels behouden wij met elkaar de prettige en ontspannen sfeer die behoort bij onze vereniging.

Welkom op de website van de LVV Beneden Leeuwen